zaterdag 8 juli 2023

OUD ALBUM ANSICHTKAARTEN NAPOLEON

 Enkele dagen geleden was ik de gelukkig winnaar op Catawiki van een oud album, gevuld met ansichtkaarten van Napoleon. Ik was de hoogste bieder. 
Het album moest uit Italië komen en dat duurde wel wat lang! Toen ik me zorgen begon te maken, werd het net bezorgd!
Hier zie je het:

                          

Het album bevat 35 losse ansichtkaarten en een mapje met zes kaarten over een bezoek aan het huis van Napoleon op Elba. 
Veel is zwart-wit, een enkele is in kleur. Ongeveer een derde is daadwerkelijk verzonden met tekst en postzegel er op. Voor mij een mooie aanvulling op mijn al redelijk gegroeide verzameling!

Hieronder enkele van de kaarten:

       

       


Het aparte mapje met de enkele kaarten:

                            

                          

1 opmerking: