donderdag 28 januari 2021

 Over Napoleon zijn veel films gemaakt.
Ook die heb ik verzameld.
Je verkrijgt ze door musea te bezoeken en het internet af te zoeken.
Er zijn films van allerlei aard en over allerlei aspecten van zijn leven.
De film WATERLOO schiet er echter wel uit.
In mijn verzameling tref je die verschillende keren aan.
Het is steeds dezelfde film, maar dan uit gegeven door een andere producent en in een andere taal.

Hieronder zie je mijn collectie.
Ik heb alle dvd's gescand met de achterkant erbij.
Het is een hele rij.
Zo krijg je een aardig overzicht.







   



































1 opmerking:

  1. Je bezit een mooie collectie en bovendien een mooie boekenreeks. Daarbij gevoegd jouw reisverslagen zou je een interessant boek kunnen samen stellen. En het thema Napoleon is dit jaar bijzonder actueel! 5 mei 1821 - 5 mei 2021.Napoleon stelt ons nimmer teleur, het blijft boeien, steeds nieuwe feitjes. En anders houd Roel Vos mij wel scherp. Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen